Vandaag gaat het over onzin.

Ik had bijna waanzin geschreven. Kent u PwC? Er werken 4700 mensen. De meesten in business suit met tie, bruinleren merkschoenen en een lease auto. Geen klein bier dus. Naar eigen zeggen helpt PwC ‘organisaties en personen de waarde te creëren waarnaar zij op zoek zijn. Wij zien het als onze taak om kwaliteit te leveren op het gebied van assurance-, belasting- en adviesdiensten.’ Tja. De glazenwasser wast de ramen, de bakker bakt brood, maar wat doet PwC? Ah, een PwC commercial op de radio. Even meeluisteren: ‘In een wereld die harder digitaliseert dan ooit, is de vraag niet of u meegaat, maar hoe. PwC helpt u daarbij. Door nieuwe waarde te creëren op het snijvlak van transformatie, klantbeleving en technologie.’ Bent u daar nog? Ik heb in mijn leven al veel moois op het gebied van copy-nonsens-duurdoen-geldmaken-writing mogen horen en lezen, maar deze is echt een beauty. Nog een keer dan: PwC creëert voor u nieuwe waarde, en dat niet zomaar ergens, nee, op dat razend moeilijke, door u zelf nooit te vinden snijvlak van

transformatie (heeft u die?), klantbeleving (waarom niet) en technologie (altijd goed). Als ik nog een bedrijf had zou ik ze onmiddellijk bellen, eh, sorry, appen natuurlijk.


  • Facebook B&W