Vandaag gaat het over leervermogen.


Geachte Klantenservice, wij hebben via jullie kamers gereserveerd in Genua, Florence en Turijn. Sinds die boeking krijgen we van jullie voortdurend mails met aanbiedingen in ....let op..Genua, Florence en Turijn! How smart is your computer? Geachte heer Tromp, bedankt dat u contact heeft opgenomen met het Booking.com Customer Service team. Dit zijn de nieuwsbrieven. Indien u geen nieuwsbrieven meer wenst te ontvangen vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Donja Hussein. Geachte Donja, het belangrijke punt is dat jullie mij nieuwsbrieven sturen met aanbiedingen uit Genua, Florence en Turijn terwijl ik die net heb geboekt!!! Waarom? Wie denkt er bij jullie dat ik nog meer Genua, Florence en Turijn ga boeken? met vriendelijke groet, ferry tromp. Geachte Ferry Tromp, gebaseerd op uw recente zoekopdrachten wordt marketingwijs de nieuwsbrief automatisch gemaakt. We begrijpen dat het vervelend over kan komen, echter misschien zit er toch iets interessants tussen. Met vriendelijke groet, Neville Cairo. Beste Neville, de kwestie is dat die nieuwsbrief automatisch verkeerd wordt gemaakt! Marketingwijs, zeg maar...Jullie moeten zorgen dat de computer geen aanbiedingen doet waarvoor je net hebt geboekt!! Het kan toch niet jullie bedoeling zijn continu vervelend over te komen? met begrip, ferry tromp. Geachte ferry tromp, het komt voor dat gasten elk jaar naar hetzelfde land terugkeren voor vakantie. Maar wanneer dit niet van toepassing is op u, kunnen wij ons uiteraard voorstellen dat de emails als storend worden ervaren. Wij hebben u uit onze mailinglijst verwijderd. Wij hopen u op deze manier voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Judica Winter.